Sv: August-startere 2011
Opprinnelig lagt inn av dumidalia, her.
Kjersti83: Velkommen! Du skal ikke slanke deg når du ammer, men en gradvis omlegging av kosten er helt super! Kutt ned på karbohydratene, behold de langsomme som kommer fra grønnsaker, og øk på fettet. Det er ikke farlig med fett når man ammer Hvis du holder deg til moderat lavkarbo (altså ikke ketolyse) kan du spise havregrøt til frokost, gjerne med litt bær på. På ketolyse er det ikke greit.. Lykke til!!
Nå skal jeg komme med en liten tilståelse, ser at det er mange som bruker keto-stix ofte. Jeg har aldri brukt det.. Min tanke er at så lenge jeg spiser det jeg skal, så er jeg i ketose. Jeg synes det blir litt stress å skulle måle jevnlig, spesielt siden jeg vet at jeg hadde fått panikk hvis resultatet var litt svakt en dag.. Er jeg alene om dette? I så fall bør jeg kanskje vurdere en stix i ny og ne, jeg har de jo i skapet 
Jeg elsker kostholdet mitt! Tenkte jeg skulle lage den squash-lasagnen til helga, og jeg gleder meg. Den er så goood!
Hei du! De ketostix'ene selger de og på apoteket til 54 kr og på meny til 60-70 kr. I stedet for å måtte bestille de og gå og vente...!

|