Sv: Nå er det FLINK jente resten av svangerskapet!
Opprinnelig lagt inn av Phobia, her.
Hei
Glemt meg helt bort..
Har vokst en hel mdel de siste to ukene, og magen føles allerede kjempediger......! Og 4 måneder igjen
MEN: Etter siste veiing ser jeg at jeg sammenlagt har gått opp 1 kg den siste måneden (4 uker) , hvis jeg tenker sånn er jeg vel ganske fornøyd med det :-) Og jeg kjenner at den såkalte ulvehungeren jeg opplevde i tidligere svangerskap er totalt fraværende denne gang, så Lowcarb er tingen ! Blir ikke helt kvitt søtsuget da, det er lettere å gi etter.....skjerpings der !!!!
Nå er målet mitt å "holde vekten" en uke om gangen, slik at totalen ikke blir for voldsom
No har jo du vore gravid før, og magen vert fortare "stor", så det er nok kanskje grunnen til at du føler magen er "kjempediger" Eller driv folk og kommenterer?? I så fall - ignorer dei! Dei er vane med å sjå deg når du ikkje er gravid, så då vert jo alle gravidmagar fort SVÆRE fordi dei ikkje er der til vanleg 
Der SER du! Det var jo ikkje ille vektoppgang i det heiletatt! Ein kilo på ein månad er jo ingenting! Så når magen veks normalt, er det faktisk babyen som legg på seg - og ein kan jo nesten tenkja at du då går ned sånn i din kropp, om du skjønar meg Syns du har vore flink eg! Har du holdt deg til lavkarbo då?
Ja, eg kjenner til at det er lettare å gje etter for søtsuget "ein er jo tross alt gravid og kan unna seg litt"...! Hehe! Ja, ein kan unna seg litt, så lenge det ikkje vert kvar dag (slik det har ein tendens til å verta med meg... kremt...)
Håpar du får ei flott helg!
Heidå 
|