Hei hei! Jeg kom hjem tidlig i morges etter nattflyging fra de varmere områder og hjelpes meg for en fantastisk flott uke jeg har hatt med tanke på nettopp varmen. Må bare fortelle at jeg ikke har hatt et sekund med smerter denne uken. Jeg bør virkelig vurdere å emigrere..... Vel. Mat på tur er virkelig en utfordring! Det ble ei heller enkelt denne gangen. Jeg hadde med Nannahs supergode knekkebrød slik at frokosten var reddet, men de to siste dagene ble jeg kvalm da jeg var flink jente og spiste nok et knekkebrød. Egg og bacon!!! Jeg ville ha egg og bacon!!! Men nei... hehe. Vel. Kroppen er i urytme etter en uke i varmen og merkelig spising det siste døgnet og egentlig hadde jeg fortalt meg selv at jeg ikke skulle gå på vekta før neste veiedag som er onsdag, men jeg var visstnok døv på det øret. Jeg gikk på vekta etter å ha sovet i 3 timer og det var ganske moro! Uoffisielt stanset den på nøyaktig 1 kilo ned siden avreisedagen for en uke siden og det må jeg si var hyggelig! Noterer ingen ny vekt før onsdag, men jeg tillater meg å glede meg over dette. Lett har det ikke vært og jeg har stått i mot alle fristelser. Sett bort fra en liten plate med 70% sjokolade i løpet av uken, har jeg ikke spist noe som kan sies å være galt. Det har vært vanskelig å spise nok og også få i seg nok vann. Jeg ble etterhvert kvalm av flaskevannet og kan fortelle at jeg utenom 1 liter vann pr dag har drukket et par liter cola light. Det er tydeligvis ingen partystopper for meg. Bare en hilsen fra meg denne regnfylte lørdagen. Jeg peiler meg inn på sengen igjen etterhvert og ser for meg en lat lørdag på sofa. Gleder meg til trening igjen neste uke! God helg til alle!