Sv: 3 uker i ketose - INGEN fremgang - trenger motivasjon
Syns dere har litt for høye forventninger om jeg kan kalle det det. Hos ytterst få så 'raser' man ned i vekt i starten, mens som regel hos de fleste så foregår dette over tid. Som flere sier her så må dere kanskje passe litt for mat mengden/kalorier da man ikke kan spise bunnløst på dette kostholdet som regel. Dere har jo ikke prøvd så lenge enda. Dere må ikke være så utålmodige. Der kjenner jeg meg ganske godt igjen. Når jeg startet så ble jeg helt fra meg hvis ikke vekten viste ned 2 kg.
Man må bare sette seg ned og smøre seg med tålmodighet. Og hvis noe skal prøves så må det gjøres over tid. Som for eks for lite eller for mye proteiner/kalorier osv. Det er så altfor lett når vi er midt opp i det at vi tenker at vi har holdt på i evigheter mens vi egentlig har holdt på bare i ei uke eller to. 
Når jeg startet gikk jeg ned 2,5 kg først. Jeg var fra meg av glede og såg for meg at det skulle skje hver uke. Men saken er jo den at alt som viser ned er kjempeflott. Etterhvert ble det både stillstand og ned kun et halvt kg. Men nå så er det tilsammen blitt nesten 20 kg. Så for all del stå på, prøv dere litt frem med tanke på for mye eller for lite mat. Så skal dere se at det løsner snart. Men ikke forvent i pose og sekk.
|