Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-04, 08:06   #1
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hjelp... Svigermor forer datteren min med sukker!!

Vel, ikke bare hun da, men svigerfar er minst like ille.

Jenta mi er ikke 10 mndr engang!!! Og hver gang vi er på besøk hos dem så vanker det små snope-greier, feks. kjeks, kake, saft osv. De har kjøpt babysaft fra Nestle som de gir henne på tåteflasken, selv om jeg har gjentatte ganger sagt at hun ELSKER vann og drikker det mer enn gjerne!!
Hvorfor gi henne saft da? Jo fordi de syns synd på henne, stakkars unge som må drikke vann. :dåne:

Og om det er selskap og kaker, så MÅ de dytte inn bit etter bit i henne, selv om jeg sitter rasende i sofaen og ber dem slutte. De ignorerer meg...
Mannen min prøver også å si fra, men også han blir ignorert. Men han kunne godt ha kjeftet litt mer på dem syns jeg.

Svigermor skal være dagmamma for henne når jeg begynner å jobbe i september. Hun sitter og sier at DA skal de gå på snopebutikken. I en litt spøkende tone, men siden jeg vet hvordan de er, så tviler jeg ikke på at hun mener det!

Hun er bare 9,5 mndr for guds skyld! Og jeg prøver så godt jeg kan å holde henne unna sukker og heller gi frukt og hjemmelagede bær/frukt-pureer, men da er det jo selvsagt synd på ungen, for hun må jo få sjokolade.

Jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre... Når jeg sier dette til "vanlige" folk (altså ikke dere opplyste karbojunkere) så er jeg selvsagt "hysterisk".