Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 14:08   #9
Kristin81
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Hva passer for meg?

Opprinnelig lagt inn av Tussa79, her.

Jeg tror jeg har funnet ut at Ketolyse/lavkarbo ikke er noe for meg. Blir for vanskelig, når jeg ikke kan se fram i mot noe kos, så jeg får heller prøve meg på enten vg vektklubb eller generelt lavkarbo. Hva anbefaler dere? Klarer meg fint i ukene uten noe særlig karbo, men må ha lørdag, i hvertfall annen hver lørdag der jeg kan kose meg litt med sjokolade og litt potetgull. Klarer meg fint uten brød, poteter, pasta og ris.

Jeg er i samme situasjon som deg (dersom du er ny da), og sliter virkelig med å holde meg unna sjokolade for øyeblikket. Det stemmer som Nerthus sier, at de første to ukene er hjernen din desperat etter sukker. Jeg er der nå, og synes det er vanskelig. Men prøver å holde ut litt til, med tanke på at det helt sikkert blir bedre, slik som de andre forteller
Synes du har fått mange gode svar her, og må abonnere på denne tråden

PS. Atkins Milk Crisp chocolate er veldig god, og smaker som "ekte" sjokolade, og den kan man fint unne seg en gang iblant. Men for meg personlig er det slik at tar jeg først en får jeg lyst på mer, og klarer ikke helt å begrense meg. Men dersom du har mer viljestyrke enn meg, vil jeg anbefale denne

Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat