Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 15:30   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketose- over lengre tid..

Opprinnelig lagt inn av Smelia, her.

uten å gå ut av ketosen også? Trur du kiloene vil "rase" av meg når eg ikkje har vært i ketose meir enn max 3 veker før og vis eg klarer meir enn det... litt demotivert når eg har dåtte ut.. men det e pga at eg har unt meg noko som eg veit eg går ut av ketosen med... men NO er eg motivert til ketose lenge!

Du har boka ikke sant? Eller lest den?
For det er i starten at det største vekttapet er, som regel, da væske og avfallstoffer reiser ut av kroppen.
Så vil det stabilisere seg. Mer jevn nedgang, litt om litt. Hvor mye er avhengig av hvor godt man følger kuren, hvor mye overvekt man skal ned, og at man har tålmodighet og ikke stresser
Vet ikke hva du mener med å rase ned, men husk at kroppen ikke er en maskin som gjør det vi ønsker i topplokket hele tiden.... Det hjelper ikke hvor mye man ønsker, vil, håper og tror, det er kroppen som bestemmer farten.
Så følg kuren slik du skal, vær sta og stå mot fristelser og lyster kroppen plutselig kan finne ut den vil ha, så vil vekta gå rette vegen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat