Sv: Ketose- over lengre tid..
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
Du har boka ikke sant? Eller lest den?
For det er i starten at det største vekttapet er, som regel, da væske og avfallstoffer reiser ut av kroppen.
Så vil det stabilisere seg. Mer jevn nedgang, litt om litt. Hvor mye er avhengig av hvor godt man følger kuren, hvor mye overvekt man skal ned, og at man har tålmodighet og ikke stresser 
Vet ikke hva du mener med å rase ned, men husk at kroppen ikke er en maskin som gjør det vi ønsker i topplokket hele tiden.... Det hjelper ikke hvor mye man ønsker, vil, håper og tror, det er kroppen som bestemmer farten.
Så følg kuren slik du skal, vær sta og stå mot fristelser og lyster kroppen plutselig kan finne ut den vil ha, så vil vekta gå rette vegen 
veit ikkje ka bok du meina men eg har forskjellige bøker om lavkarbo ja. Men eg telle ikkje karbohydrater.. eg bare testa meg med dei sticksa kvar dag for å sjekke at eg e i ketose ! Orka ikkje å telle karbo.. en stor grunn til at eg har valgt lavkarbo e pga at eg ikkje vil fokusere på kaloritelling og sånn.. men så lenge eg klare å ikje sprekke med utskeielser så holder eg meg i ketose .. trur eg ligger på ca mellom 15-30 karbo for dag 
nei, mena liksom ikje å rase ned i full fart.. men vekta har stått stille no so utrulig lenge og eg håper bare det løsner snart har gått ned 35 kg ... derav endel gravid kg også da.. men 10 av dei er vekk med lavkarbo har ca 13 kg igjen... eg la på meg nesten 40 kg under graviditeten .. puuuhh....
|