Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-11, 21:49   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Persillerot, hva mer enn som smakstilsetning i suppe og frikassé?

I dag laget jeg ovnsbakte grønnsaker til middagen, og da var resten av persilleroten i små biter med sammen med sellerirot, tre farger paprika, hvitløk, rødløk, gul løk, blomkål, broccoli, purre, vårløk ( og fordi vi skulle ha gjester, litt gulrot og kålrot)...........

Skjærer alt i passe biter etter smak og behag, blander alt sammen med rapsolje tilsatt masse krydder og heller over i en ildfast form. Steker ved 225-250grader i 25 + 20 min. Etter 25 min blander jeg godt slik at det som var på toppen kommer lengre ned, krydrer gjerne litt til om det bare er familien som skal ha og steker i 20 min til!