Det finnes ingen medisiner som setter deg i ketose eller gir vekttap. Om noen hadde funnet en slik pille hadde de blitt rike !!!
MEN, når det er sagt. Det finnes noen som skal hjelpe på forbrenningen. Dessverre er ingen av disse i salg i butikk i Norge. Men noen er i salg på netttet - bl.a. L-Carnitine/Acetyl L-Carnitine.
Hvilke medikamenter er det du tar og hvilke medikamenter er det det står om i boken som du lurer på ? Jeg har ikke lest den norske oversettelsen ser du.....
kan du kopiere inn det som står der - slik at jeg skjønner hva det er snakk om ? kan godt hende jeg tar en sånn "Ååååååååhhh var det det det var !!!" at det er enklere enn det jeg tror !!!
ÅÅååå forresten, mener du at noen medikamenter forhindrer ketose / vekttap ??? Da er det vanndrivende, blodtrykknedsettende, noen hjertemedisiner og antidepressiva + piller med hormoner. Kjenner ikke til merker/navn, men vet at alle reagerer forskjellig. Jeg tar vanndrivende og har problemer med vekttap, mens andre tar samme merke og ikke har noe problem. Det gjelder å finne ut hvordan din kropp reagerer. Hva slags medikamenter er det du tar ??