Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-11, 16:55   #11
Mithryx
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2011
Mithryx er på en erverdig vei

Sv: Ketose- over lengre tid...

Jeg ser at du sier du har unt deg noen gode ting innimellom og at du da har falt ut av ketose. Det er vel egentlig hele problemet med oss som har litt mye å dra på, man "unner seg litt" nå og da fordi man bare må. Min erfaring med ketolyse så langt har vært helt topp, jeg har gått ned ca 18 kg på 9 uker, jeg hadde mye å gå på i starten og fremdeles masse, men kiloene bare raser av jevnt og trutt uten å jobbe for det. Men vi unner oss ingenting som inneholder noen større grad av karbohydrater, og det er ikke vanskelig i det hele tatt lengre. Jeg var en person som kunne spise pølse til frokost, kebab til lunch, pizza til middag og måtte ha noe godt før senga fordi blodsukkeret stupte. Nå har jeg gått i disse 9 ukene uten å ha noe godtesug i det hele tatt, spiser en liten neve hasselnøtter en sjelden gang, ellers går det i kun nullkarbo mat. Er aldri sulten, aldri noe søtsug og generelt er verden veldig lys kontra 2 måneder siden.

Så tenk over det nå du vil unne deg en liten ting, det ødelegger for ketosen, og det er ikke verdt det kontra varig vekttap. Høres lett ut, men jeg var totalt imot slanking frem til jeg kom igang på ketose.

Lykke til!

Mithryx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat