|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Da har jeg fått danset litt
Kos deg de siste dagene du, Sanna, det kommer hverdag når du kommer hjem. Høres jo ut som du lever veldig lavkarbo da, og ketogent på ferie når en ikke har helt kontroll på maten er vel nesten helt umulig. Her på vestlandet er det kaldt og regn, så nyyyyyyt varmen mens du har den
Foksy, så bra at det fungerer med mer moderat lavkarbo for det, det kan godt hende at når du løper så mye, så blir det litt vel stress for kroppen å leve ketogent. Tøffa som skal løpe løp på 10km, da!!!!!
Dollsinemor: Min anbefaling er å stresse litt ned - med den jobbuka du fortalte om forrige uke og påfølgende utslitthet og migrene så kan det bli litt for mye for enhver Pass på de time-outene vi snakket om du, og vet du, det er lov til å si nei hvis det blir for mye!
Siden du så lett får vann i kroppen er du nok litt karbosensitiv også - for meg funker det mye bedre hvis jeg greier å ligge nede mot 12g (evt under enkelte dager) istedenfor opp mot 15. Jeg tror nå kanskje vi som er litt godt voksne er litt mer sensitive. Enkelte dager blir det da litt for lite grønnsaker synes jeg, så da er jeg bevisst på å få i meg ett vitamintilskudd
Nå skal jeg ha litt time-out her i sofan med en bok før det er leggetid 
|