Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Dette var jo konstruktivt, Cherry ... Men om noen gir respons på ting du har skrevet, så kommer det aldri noen videre respondering, og det hele blir liggende i luften. Dét lurer jeg litt på hva som er greia med. No offence, men jeg bare lurer ...
Det var overhode ikke konstruktivt!!
Men lat oss si at noen starter en tråd med f.eks at de er så leie av å ikke spise brød og etterlyser plasser de kan kjøpe. Så får de en haug med responser på hvor de kan kjøpe ferdigmikser og ferdige bakte brød, men så er det f.eks noen som drister seg til å si "men du kan jo bake selv også..dette brødet er f.eks veldig godt". Altså ett velmenende råd/tips. Og så får TS ikke det svaret som var forventa, "det var ikke det jeg spurte om, hvorfor svarer du her når du ikke holder deg til tema?"
Joda, klart man burde holde seg til hvor TS kunne få tak i det gudsforlatte brødet sitt uten å bake det selv, men noen ville faktisk bare tipse deg om godt hjemmebakt også. Jeg har slutta konsekvent å lese i de trådene som utarter seg sånn her inne, men de type trådstarere er jaggu på alle sosiale medier
|