Sv: Ferdig slanket og fortsatt på streng lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.
Men går du ned i vekt fortsatt du også? Jeg har blitt så tynn at det ikke er bra å gå ned mer så jeg må gjøre endringer. Om du ennå ikke er undervektig kan det hende det stopper av seg selv hos deg. Jeg vet ikke, men jeg tror noen kan leve på ketolyse-mat hele livet. Men noen tåler litt mer karbo, og kanskje disse bør innta litt mer også, sånn i det lange løp? Spekulerer og spekulerer jeg altså. Vil gjerne vite da, men i de populære bøkene står det ikke så grundige forklaringer akkurat.
Ja, takk, jeg skal ta 4 uker med 30 g karbo dgl og se om vektnedgangen stanser eller om jeg går opp og fortsette om ingen endring skjer til jeg ser resultatet av det og regulere utfra det.
Både ja og nei......jeg er ifølge BMI og alle andre rundt meg ferdigslanka. Og jeg ser jo at jeg er slank selv også.....bare ikke rundt magen! Har mye igjen der så jeg prøver litt sånn halveis å få bort dette, bla med denne Udo?s / Cocosa blandingen som har gitt gode resultater for mange her inne....
Også så lenge jeg prøver å bli kvitt dette så "slanker" jeg meg jo på en måte enda fordi jeg trener og prøver å spise ketont enda...
Men det går sakte ned altså....
Og jeg er IKKE undervektig-har et godt stykke igjen dit.....har forøvrig ingen planer om det heller altså.... he, he...