Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-04, 11:53   #3
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Huff altså..Jeg tror disse svigersene/besteforeldrene har lyst til å skjemme de ekstra bort,men kan heller ikke skjønne hvorfor det alltid skal være godteri?Sønnen min er en ordentlig slikkmunn,og han har vel lært av foreldrene sine Men nå har det forbedret seg kraftig,og det er ramaskrik i huset når jeg oppdager at sambo gir sønnen vår brød med sjokade på og saft til drikke!!!Hvilken frokost er det?Og saft til hvert eneste fu***** måltid.Det er et heftig diskusjonstema hjemme,og får høre at jeg er helt fanatisk,men så ser man jo også på ungen hvor spinnvill han blir,før humøret blir synkende til sutring og grining.
Besteforeldrene er heldigvis flinke til å gi penger som han kan spare eller kjøpe noe fint med,leker og joda godteri også.Alltid må han dyppe den sukkerbiten i kaffen,for så bli skrudd helt opp igjen med aktivitetsnivået sitt.Det må da gå an å fortelle de at alt det sukkeret ikke er sunt,og ungen blir helt spinnvill av det før det ender med grining og tretthet..Kan dere ikke foreslå at barnet har mer brukt for klær eller et nytt leketøy eller kanskje en bok?Barna er like glad i besteforeldrene sine uansett,og synes selv de ikke trenger å få noe hver gang heller

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat