Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-04, 12:32   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Nå skal jeg jo bli bestemor snart (21.august), men ut fra min egen svigermor og hvordan hun stappet min (etterhvert sukkeravhengige sønn) med kaker og godterier da han var liten, - kommer jeg til å bli en litt streng bestemor. Hos meg blir det bare servert sunne OG gode saker. Men mormoren......ja det er en annen sak. Hun er ekte karbojunkie. Siden jeg er veldig opptatt av dette har vi snakket om det ... på forhånd. Svigerdatter er pedagogisk leder i barnehage og vet hvordan barn blir når de får for mye søtsaker etc. HVIS det blir et problem vil hun rett og slett si at Ella ikke tåler så mye sukker. At hun reagerer negativt på det. Det er ingen løgn heller.... (Tenner får skade, og det er ikke sunt) Kan det være en ide å si ???

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat