Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-11, 18:59   #16
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva er flesk og hva er løshud?

Det du skal være oppmerksom på er at det er stor forskjell på offentlig og privat når det gjelder kriterier etc.
Jeg hadde BMI på 32 og ingen direkte plager, men hadde heng på over 12 cm etter 2 SVÆRE babymager og masse ødelagt hud med kilometervis av strekkmerker..
Fikk ikke komme til vurdering en gang i det offentlig pga BMI, mens den private kirurgen så på helheten og sa: Gå ned så mye du klarer på de 3 månedene(sommerferie i mellomtiden), så er det helt greit!
Struttemagen var ikke bukfett heller, det var magemuskler på videvanke etter svangerskapene!

Har etter røykeslutt og oppstart med insulin lagt på med 20kg etter full bukplastikk, men har ikke noe heng i det hele tatt! Nederste delen av magen er nesten like flat som da jeg kom hjem første kvelden!

Er innvilget GBP og satser på at jeg ikke trenger ny bukplastikk etterpå. Den nye huden er ikke ødelagt av strekkmerker og annet dr....., så den vil nok trekke seg ganske pent sammen igjen!