Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-11, 19:47   #19
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Hva er flesk og hva er løshud?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Ta en titt på tickeren hennes og se at hun har gått ned mer enn 45kg!
Skal love deg at det ikke bare er å punktslanke magen etterpå da! I hvert fall ikke med en såpass lav BMI i tillegg!
Ødelagt hud er akkurat det, ødelagt, og vil ikke trekke seg sammen uansett hva man gjør eller hvor lenge man venter!

Så over profilen hennes og fant ut av det med vektnedgang og slikt mens du skrev innlegget ditt. Så endret jeg litt på det jeg skrev før jeg leste det du hadde skrevet.

Jeg syns du er litt for negativ til det med løshudens evne til å regenerere seg. Det kommer an på hvor gammel man er og om en har råd til å bruke de tekniske hjelpemiddlene som skal til. Dessverre er det slik for de fleste av oss at vi ikke har råd til disse dyre behandlingene som har vist seg å være effektive på løshud.... Men de vil vel bli billigere etterhvert får vi håpe...

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat