Sv: PCOS skravletråd
Sukk med stor S.
Lavkarbo har gjort godt så langt, vekten har gått ned, cm har gått ned, jeg fikk mensen og 2 uker etter på så kom det EL slim (sorry detaljer, men men).
Jeg ble jo seff kjempe glad. 
MEN, nå er det 2 uker siden det og jeg har fortsatt EL slim og ingen mens. Har googlet litt og funnet ut at det betyr ikke at en har flere EL, alt er bare vellstand og at en er kjempe fruktbar liksom. Vedvarende EL slim betyr at kroppen ikke klarer å ha EL og at den bare fortsetter å prøve og prøve ooooog prøve..... 
Møkk!
Jeg vet jo at dette med å få kroppen i balanse og begynne å virke kan ta lenger tid (vist den i det hele tatt klarer å funke uten medisiner), men åååååååeee.
Det er jo sånn sett et bra tegn at kroppen i det minste prøver på noe og at det var så kort tid i fra mensen til kroppen prøver på EL ("Normal" syklus lengde faktisk, 28 dager mot 5-6 måneder før), men farken og.
Nå bare lurer jeg på hvor lenge jeg skal måtte gå slik... Når kroppen min prøver å ha EL (erfaring lært fra når jeg prøvde å bli gravid og gikk på medisiner) så har jeg kraftige smerter i eggstokk området og er dårlig i magen. Og slik har jeg vært i 2 laaaange uker nå. 
Er nå bare 27 dager til bursdagen min og min første skikkelige utskjeielses dag siden jeg begynte på lavkarbo. Da skal jeg lage oreo kake (skikkelig HI karb, HI kalori) og nyyyyte den.