Sv: Ferdig slanket og fortsatt på streng lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.
Artig formulert det der...
Jeg er redd for å spise for fargerike matvarer....vil jo ikke ha de fine blekede tennene mine mørkfarget igjen...Nå når jeg har kvittet meg med sterkt søtet svart te- lasten min vil jeg jo ikke tilbake til mørke tenner akkurat.....
Jeg har egentlig litt av samme problemet som Yrla...når vil det stoppe av seg selv med vektnedgang og hva skal jeg spise? Øke matinntaket for å holde vekta betyr at jeg må opp i et kilocal-inntak på over 4000....Å øke kh-inntaket er jeg fryktelig redd for...hva om jeg ramler rett på kh-fylla og ikke greier å stoppe da....? Og jeg elsker å være i ketose...føler meg så sterk og utholdende i ketose...når jeg har økt med kh og skal gjøre noe fysisk kjenner jeg meg sliten og får melkesyre av det minste sprell....
Vel - kålrot, løk, neper og mais er ikke sterkt farget iallfall. Ikke eple heller.
Mine tenner ble ganske bra etter jeg sluttet med sort te og gikk over til grønn. (Men ja, det blir litt misfarging av det - som tannlegen tjener noen kroner på 2ggr årlig.) Og jeg spiser tomat, paprika og rødbeter.