Opprinnelig lagt inn av Kitt, her. Jeg er ikke negativ, bare realistisk! Måtte som sagt selv fjerne et heng du ikke ville tro fordi huden var ødelagt etter svangerskap og en runde med heftig jojo- slanking! Og da mener jeg ødelagt! Jeg hadde tatt situps, smurt og masert og kalddusjet og Bailinet og gudene vet hva i 6 år uten at den trakk seg sammen av betydning. Det er genetisk hva slags hud man har og den biten får man ikke gjort noe med! Alder og dyre behandlinger hadde ikke noe å si på meg i hvert fall! Og jeg skal love deg jeg har kjent på fortvilelsen av å ha noe helt totalt fremmed hengende langt nedover lårene mine! Og gleden over å endelig bli kvitt det!
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Jeg er ikke negativ, bare realistisk! Måtte som sagt selv fjerne et heng du ikke ville tro fordi huden var ødelagt etter svangerskap og en runde med heftig jojo- slanking! Og da mener jeg ødelagt! Jeg hadde tatt situps, smurt og masert og kalddusjet og Bailinet og gudene vet hva i 6 år uten at den trakk seg sammen av betydning. Det er genetisk hva slags hud man har og den biten får man ikke gjort noe med! Alder og dyre behandlinger hadde ikke noe å si på meg i hvert fall! Og jeg skal love deg jeg har kjent på fortvilelsen av å ha noe helt totalt fremmed hengende langt nedover lårene mine! Og gleden over å endelig bli kvitt det!
Men herregud da snille Kitt, det er klart det er forskjell på min lille rynkemage og din som var helt ødelagt. Da måtte du jo gjøre en mageoperasjon da...sier seg selv det...... Men jeg bare tenker som så at jeg ser jo forskjell på en slik mage som din og Jabbas og min mage...Jabbas mage er der min var for 10 måneder og 15 kilo siden....hun har fortsatt litt fett igjen å få bort og litt hud igjen å trekke sammen før hun kan ta en mageplastikk...ingen tvil der.... Spørsmålet er heller om hun får det på det offentliges regning...jeg har mine tvil.... Vi som har vært så flinke og slanket oss til en sunn kropp og endret til gode matvaner burde få gratis operasjoner og hva vi enn hadde behov for på det offentliges regning...tenker det hadde blitt populært....