Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-11, 12:48   #36
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva er flesk og hva er løshud?

Opprinnelig lagt inn av jannesnuppa, her.

Hei Kitt Var faktisk hos plastisk kirurg Frank Steibach på sørlandsparken i dag.. Han var helt enig i at rompa mi burde gjøres noe med, men det er ikke noe man får dekket uheldigvis. Det er ikke en operasjon de utfører der hvertfall. Han pratet om en lege ved skien sykehus som hadde spesialisert seg på det området, men at resultatene ikke ble så bra til slutt. Han sa at tyngdekraften ville jobbe mot en. Det som blir løftet opp, ville gjerne sige ned igjen sa han.. Magen min har jeg tatt før, så det er jo greit nok. Armene mine fikk jeg dekket, og skal allerede opereres den 12 september.. Guud jeg er i sjokk enda jeg. at jeg var hos legen i dag, og skal opereres om 13 dager.. Men ser virkelig frem til å bli kvitt grevinnehengene

Mener Medi3 også foretar rumpeløft! Du kan nok få det dekket om det er veldig plagsomt, men tror nok det helst ses på som kosmetisk!
Skien skal være veldig bra, da, men om du må betale selv uansett, ville jeg valgt noen helprivate, helproffe til å gjøre jobben!

Masse lykke til den 12. !