Tråd: Vg-nett i dag
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 00:55   #17
sylwester
Seniormedlem

sylwester sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Vg-nett i dag

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Åh herlighet, vil man ha en god latter, anbefales dagens vg-nett.

Den såkalte eksperten sier bla :

Ler så jeg griner! At JEG - lillemusMEI - har MER kunnskap om kroppens metabolisme og siste studier på kosthold enn denne mannen som LEVER av å hjelpe overvektige er faktisk - ja FAKTISK langt over min forstand!

Om temaet er i en annen tråd - flytt meg - jeg fant ingen andre i farta

Ler fortsatt "insert gapskratt-smiley her"

Jeg syns jo ikke det han skriver er feil. hvis vi hadde gjort som de som sykler tour de france og tvunget i oss mat så ville vi gått opp i vekt. Som Devon så sier han jo ikke noe annet enn at hvis du spiste like mange kcal med lavkarbodietten som før så ville du hatt nogenlunde lik vektoppgang/nedgang uansett diett og gjør store poenger med dette.

Videre så skriver jo han at de som begynner på dietten spiser 500kcal mindre per dag som vil tilsvare 0,5kg/uka nedgang. Det store poenget er jo at denne reduksjonen er ufrivillig eller uten tvang, mens man under en GR-diett måtte gjort dette bevisst.

Med insulininjeksjoner ville vi muligens mistet fordelen med lavkarbo og spist mer.