Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Halliosen - endelig litt tegn til liv her! 
Alvorlig stille her for tiden, hvilket sikkert hadde en medvirkende årsak til at jeg i går igjen ble merkverdig klar over ketose og vin IKKE er veldig lurt. Jo da, sånn litt vin er sikkert greit det, men en del mere enn litt var mere enn nok. Og dagen etter framstår det hele som en dårlig ide. Hm.... Vondt i hodet i dag ja.
Appelsinpiken: pass på at du reiser deg sakte opp etter du har gitt, ha noe du kan holde deg i hvis du blir svimmel. Jevn pust, helt ned i magen. Klart de vil ha blodet ditt - hehe lavkarboblod jo!!
Hva skal du begynne å trene da? Er det kineserne du skal bytte tjenester med (lavkarbo / trening)?
Jeg har ikke sett produktet i butikken - blir spennende å prøve. Ikke at jeg har lyst på brød, men tenkte på det som pizza deig.. Eller rundstykker til å ha i frysern...? hvitløksbrød variant...? Yum-yum. Første mann ( ) som finner den får varsle resten av gjengen.
Maria: Enig i at det er litt stille, - tror store deler av folket er innom her likevel. Men det har vel falt av noen av de som var her i starten også, noen navn har jeg ikke sett på lenge. Kanskje noen gav opp eller at de fikk tatt unna kiloene sine og vimser vidre? Så er det vel kanskje litt sesongbetont - at folk skal ned noen kilo til sommeren og skjerpe seg igjen i januar.
Bente: Hørtes ut som om du hadde en koselig kveld i går, så bra. Og BRA at kaken var vellykket - da skal jaggu jeg prøve også. Var den vanskelig?
Ble det tapas også eller? Egentlig geinal mat for oss da. Tenkte på det om vi skulle somlet oss til å treffes, at vi kunne gå på tapasbar..
Blir sofadag på meg i dag da... litt jobbing med pc'n i fanget og sikkert en rekke turer i kjøleskapet (blir jo så fysen dagen derpå).
Ha en fin dag damer!
|