Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 13:04   #85
kjersti83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bodø
Innlegg: 19
kjersti83 er på en erverdig vei

Sv: Ammande lavkarbo"holikar"! (min tråd)

Opprinnelig lagt inn av Konkelimonke, her.

Ikkje tenk på kcaloriar når du et lavkarbo - det spelar inga rolle! Feitt inneheld mykje meir kcal enn om du et feittredusert/fritt a la G.Roede...
Bra at amminga går bra! Eg merkar på meg sjølv at dei dagane eg drikk litt lite vatn, har eg mindre mjølk (men nok!) enn dei dagane eg drikk mykje. Kanskje du skal prøva å drikka meir? For om det ikkje vert nok væske i mjølka er ho gjerne meir konsentrert og slukker ikkje tørsten på same måte...
Meiner å hugsa at det anbefalast mellom 50 og 100 karb om dagen når ein ammar, men eg tek dette litt på gefühlen i forhold til om både poden og eg er nøgd. Eg har vore såpass lenge i lavkarbogamet at eg grovreknar for det meste, eller ting går på autopilot i forhold til kva eg veit eg kan og ikkje kan eta. Prøv deg litt fram! Om du og poden er nøgd på 30g karbs om dagen, så held du deg kring der Dessutan har eg òg høyrd rykte om at mjølka er feitare og mettar betre om mor et lavkarbo enn om ho et høgkarbo - og då treng ikkje bebissn ammast så ofte gjerne (eller det vert som med min bebi som ammast heile tida og FYK opp i vekt )

Lukke til!

ok, greit å vite at kcal ikke spiller noen rolle.. har laga meg profil på diett.no slik at jeg får lagt inn alt jeg spiser.. slipper da å regne det ut selv.. veldig praktisk (anbefales). Fikk anbefalt å ligge rundt 2400kcal om dagen for å holde vekta stabil, så det er jo greit at den også ble lavere selv med lavkarbo.
Lillegutt har vært litt urolig, men i natt sov han mye mer enn han har gjort noen sinne. Kan jo være at han er over to mnd, og at de skal sove litt lengre, men har mer tro på at melka er mer mettende. Vokser har han gjort hele tia.. fødselsvekt var 3250 og 47 cm. på seksukers kontroll (han var nærmere 8 uker) var han 5430 og 60!!! cm.. hehe.. han vokser mao
Drikker nok litt for lite ja, så der må jeg bli flinkere. Det er nesten d værste.

__________________
skal ned 20 kg..
kjersti83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat