Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 14:05   #22
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Det er tilnærmet gratis å kastrere hannkatter. I alle fall hos dyrlegen jeg har kastrert våre hos. 200 kr per katt. Sterilisering av hunnkatter er mye dyrere da siden det innebærer operasjon. Det er vel ca 1500 kr for sterilisering av hunnkatt.

Det store problemet er at en hannkatt er nok til mange hunnkatter ... og at hannkattens eier ikke kjenner resultatet av problemet på kroppen.

P-piller til katter er ikke så dyrt det heller akkurat, men mer tungvindt siden katten kan være lite samarbeidsvillig og det er lett å glemme.