Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 20:19   #49
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sønnen vår på snart 4 år biter.....

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Gjelder det alle ulovlige ting eller kun de der barn er involvert? For å såfall har jeg et veldig edelt motiv for å rane en bank.

Dette blir for tullete....

Så hvis mamma kjefter så det smeller på far, å lærer ungen at kjefting er ok? Hvis ungen ser at pappa kverker den musa som fyker i hagen så er det ok å drepe mus??

På den tidligere det tidligere nevnte PMT kurset jeg var på så VAR rollespill endel av "opplæringen". Også det å kjenne etter hvordan det var å bli bitt... Nei, ikke med tanke på at det skulle gjøre vondt, men å erkjenne at det var et overgrep; det føltes ikke bra selv om det ikke gorde vondt i det hele tatt.