Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-11, 21:25   #3291
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Uffda, Appelsinpiken, det hørtes ut som om du fikk en skikkelig kraftig reaksjon etter den blodgivingen, ikke bra i det hele tatt Men godt at kjæresten kom en tur og tok seg litt av deg og at du nå har kommet til hektene igjen. Pass på deg selv vennen og ta en rolig kveld

hehehehe, ja de grove brødene er jo hovedsaklig laget med sukkerkulør, helt utrolig at folk går på den altså - de kan jo like gjerne spise loff, og de skjønner det ikke en gang Ta med deg lavkarbo pizza du - jeg syntes i alle fall pizzaen var god, og for meg blir dette definitivt pizzaalternativet i framtiden - om jeg ikke kommer over noe nytt da Er utrolig glad for at det nå begynner å dukke opp en del lavkarbo alternativer rundt omkring, hvis det blir bra omsetning på det går kanskje prisen ned også - for prisen er litt stiv altså!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat