Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 09:12   #16
raskall
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 52
Innlegg: 136
raskall er ny på veien

Sv: Har testet Møllerens lavkarbobrød

Opprinnelig lagt inn av Mortil1, her.

Oppdaget denne nye brødmiksen forrige dagen, og i går testet jeg det ut! Jeg syntes brødet ble godt! Sjekk bloggen min, der har jeg skrevet mer med bilde!

Det virker som om det er en liten lavkarbo-revolusjon på gang nå.

Jeg har også testet Møllerens og syntes det var godt.

På Life (i Østfoldhallen) har de også fått opp øynene for lavkarbo og har tatt inn en del produkter. Jeg har testet dem alle og her er mine erfaringer (tar med møllerens for å ha komplett liste):

  • Adamsbrot (brødmix i brun pose. 1,9/100): Svampete konsistens. God på smak. Jeg gikk lei pga konsistensen etter det andre brødet.
  • Brød fra Funksjonell mat (2,5/100). Riktig brødkonsistens. Dyrt. Mitt favorittlavkarbobrød.
  • Møllerens (12,5/100). Veldig godt. For mange karber. Billigste alternativet.
  • Lavkarbo-pasta (11/100 ukokt). Gymsokk. Både i smak og konsistens. Anbefales ikke.
  • Pizzabunn (4,12/100). 10 gram karb i hele bunnen. FANTASTISK GOD. Gir pizza omtrent på størrelse med Grandiosa.
  • Fiberknas. Små lavkarbokjeks laget av frø, frø og frø. Veldig, veldig god og erstatter potetgull for meg.

Hvis ikke din Lifebutikk har produktene inne ber du dem ta det inn. Life-damen min er nesten fortvilt fordi varene forsvinner før de kommer inn i butikken.

Jeg har forresten blogget om denne revolusjonen: http://krympe.surrehuer.net/?p=3088

__________________




Les om min prosess i Krympebloggen
raskall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert? Svar med sitat