Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 10:26   #64
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Sønnen vår på snart 4 år biter ...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Men leser du ikke det jeg skriver? Det hjalp. Sønnen min er en av de snilleste i barnehagen. Jaaa, et en gangs tilfelle. Hadde det ikke funket hadde jeg jo prøvd noe annet.Men det var hans ønske om å ta hensyn da han skjønte at det gjør vondt som gjorde at han sluttet. Ikke bitingen i seg selv. For han er empatisk.

Kommentaren var ikke ment til det du skrev og ditt valg som mor, men til diskusjonen i sin helhet. Og spesielt til hvordan den har utartet etter innlegg nr 3.

Jeg ser ingenting galt i ditt valg sånn som du beskriver situasjonen i innlegg 59.

Sist redigert av smgj : 02-09-11 kl 10:32.
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat