Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 14:30   #106
ftdmia
Medlem

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 35
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Klær og kropp

Du kan hvertfall trøste deg med at alle føler det nok sånn fra tid til annen. Til vanlig elsker jeg kroppen min - hehe - men i de feile buksene så kan jeg synes at jeg får digre lår osv..

Det viktigste er å lære deg til å kjenne igjen de klærene som sitter fint på deg. Tør å eksperimentere! på TLC Norge har de jo "what not to wear" og det finnes jo mange andre type programmer av samme typen - her er det mye bra råd å få!

IKKE kjøp ting bare fordi de er helt OK. Vent til du finner noe som du bare må ha! Prøv gjerne å shoppe på nettet- det er kjempegøy! Hvis det ikke passer, sender du det bare tilbake.

På Asos.com får du for eksempel fri frakt begge veier.

Og hvis jeg må gi et råd om klær som jeg elsker personlig - velg gjerne topper som viser ryggen! Det er sååå fint, og det kan kle alle! Enten bare at man kan se litt av ryggen, eller hele. Det velger man alt etter hva som passer til en selv. Da må man selvsagt finne på en lur løsning med bh-en sånn at ikke bh-stroppen vises, for det er et no-no

Sist redigert av ftdmia : 02-09-11 kl 14:35.
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat