Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 14:47   #7
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan ser bentobokser ol. ut nnvendig? hvor mange rom og hvor store er de osv?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Men disse blir vel dyrere enn 200,- NOK da... da blir det vel toll på toppen...?
Også må jeg innrømme at jeg liker konseptet med flere bokser inni en annen boks bedre enn mange små bokser i en veske... jeg bruker nemlig sett til og fra uni, og kommer til det senere også når jeg beg å jobbe.

Ja, det blir dyrere om man bestiller full pakke. Kun ytterboksen (som man fint kan kjøpe egne bokser å bruke til) går under (inklusive en vannflaske + dressingbeger). Så jeg bestilte i 2 omganger.
For min del så er veska såpass stor (bestilte large) at jeg bruker den for andre småting også.

Dette er altså en kombinasjon - en veske med bokser med bokser inni. Ikke sikkert den passer ditt bruk, men for meg er den fin.