Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 15:15   #7
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Må man være i ketose for å gå ned i vekt?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Svært mange går ned i vekt på generell lavkarbo også! Moren til en venninne gikk ned over 20kg med Fedon- kosthold, og det er vel den mest liberale lavkarbo- retningen.
Det går nok saktere, men det går nedover uten ketose også!

Jeg har gått ned 15 kg på fedon en gang jeg og, denne gangen funker tydeligvis ingenting.


Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Folk går jo ned på høykarbo også, så hvorfor skulle det ikke gå ann å gå ned på generell lavkarbo? Det kommer helt ann på hvordan kroppens tilstand er fra før. Har man f.eks insulinresistens så funker kanskje ikke høykarbo noe særlig og kanskje ikke generell lavkarbo heller. Klarer man ikke holde seg på matta når man spiser generell lavkarbo går man sikkert ikke ned med det heller. Alt funker, men ikke alt for alle. Man må prøve seg frem og lære segselv og sine grenser å kjenne

Enig med du, men synes bare det er så frustrerende at jeg ikke går ned i vekt når jeg lever på lavkarbo

Jaja, det løsner vel. Bare enkelte dager som er mer pyton en andre Takk for svar

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat