Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 17:46   #3296
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Lykke til med talen Bente. Jeg er sikker på at den fikser du lett!!
Du sier 21 kcal pr kg kroppsvekt; mener du da dagens vekt eller ønsket vekt? Det kan jo utgjøre en viss forskjell

Må innrømme at jeg mister motet når jeg så vekta jumpe opp 1 kg på no time; men på den annen side er jeg jo vant til at det siden det har vært sånn hele det siste året. Husker bare så godt legen min sa i vinter at noen fortsetter med LK fordi det gjør kroppen godt, og selv om de ikke går ned i vekt. Jeg tror ikke disse noen spiser under 15 g kh pr dag lell da... Flere har hatt gode resultat med en coctail av cocosa og Udos choice; jeg tenker å prøve det nå da. Må bare komme ned til under 15 g kh/dag først. Nå skal jeg lage is til kveldens dessert; gleder meg til den da.

Og så tenker jeg å ta et glass rødvin til maten i kveld; så får jeg heller fikse hode med litt "dop" i morgen.

Til deg Appelsinpiken fant jeg denne lenken om blodgiving på ketose: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33133. Jeg kan ikke helt forstå at du skulle bli så slapp av å gi blod?

Takk til Nysgjerrig Nok for tips om brød; kan være kjekt å ha/vite om

Ha en flott kveld alle sammen. Jeg stuper nå inn i dagens trim: utrydding av hybelelefanter - en absolutt truet dyreart her i huset i dag - men som har en utrolig evne til å overleve alle forsøk på utrydning

Svar med sitat