Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Lykke til med talen Bente. Jeg er sikker på at den fikser du lett!!
Du sier 21 kcal pr kg kroppsvekt; mener du da dagens vekt eller ønsket vekt? Det kan jo utgjøre en viss forskjell 
Må innrømme at jeg mister motet når jeg så vekta jumpe opp 1 kg på no time; men på den annen side er jeg jo vant til at det siden det har vært sånn hele det siste året. Husker bare så godt legen min sa i vinter at noen fortsetter med LK fordi det gjør kroppen godt, og selv om de ikke går ned i vekt. Jeg tror ikke disse noen spiser under 15 g kh pr dag lell da... Flere har hatt gode resultat med en coctail av cocosa og Udos choice; jeg tenker å prøve det nå da. Må bare komme ned til under 15 g kh/dag først. Nå skal jeg lage is til kveldens dessert; gleder meg til den da.
Tusen takk, Dollsine- tar med meg "jukselapp" i tilfelle jeg mister tråden uansett, men greit å pugge litt, så det sitter sånn noen lunde
Du skal da ta utgangspunkt i dagens vekt og redusere etter hvert som du går ned i vekt slik at det hele tiden ligger på omtrent 21kal pr kg vekt. Du har jo prøvd så mye og så lenge nå, så det kan jo være verdt et forsøk. Men da tror jeg det er viktig å være bevisst på å få i seg nok fett, så du ikke begynner å fryse eller sulte. Jeg har i alle fall sjekket med meg selv at de dagene jeg ikke får i meg nok fett, så spiser jeg mer og får totalt i meg flere kalorier 
Forstår veldig godt at du blir litt motløs av at vekta spretter opp en kilo når du har jobbet så hardt. Jeg synes du er helt imponerende tålmodig jeg, jeg ønsker så utrolig at det skal løsne for deg vennen
Jeg stakk innom en frisør og skulle fikse litt på sveisen i dag - og tror dere ikke hun greide å skamklippe luggen min, da Etterpå var jeg selvfølgelig både så irritert og stressa at det var jo helt umulig å finne noe stæsj også..... Så jeg skal stå og holde tale skamklipt og underpyntet i morgen!!!! Uffffffff jeg gruer enda mer
|