|
Sv: Se hva jeg fant i grøfta i dag!
Snillesnille du Bee!!! Fantastiske du som tar deg av hjelpeløse små dyr.
Men du mener kattene var villkatter? Var de vant til mennesker eller ei? I så stor alder merker du det fort. Jeg har prøvd å ta meg av to halvveis villkatter, det var en forferdelig vanskelig og vond jobb. Så om de virker menneskevant kommer de nok fra et hjem, men det kan jo være mangt som har skjedd...kanskje kattemor har flyttet på dem og så blitt påkjørt.
Da jeg var liten flyttet pusen vår på kattungene, sannsynligvis fordi vi bråket for mye hjemme. Blir jo bråk med tre barn....fantigjen pusungene heldigvis da. Men mine foreldre burde aldri vært dyreeiere...
Jeg er enig med Supera. Driver man ikke med rasekatter, er det bare egoisme å få kattunger på katten sin. Tusenvis av katter blir hvert år drept eller forlatt fordi de er uønsket, eller menneskene finner det mest behagelig slik. Kvitte seg med problemet...dooa,fod,kattens vern og andre steder er fulle av katter som trenger nytt hjem. Gi heller et nytt hjem til disse fremfor at katten din skal få kattunger!
Jeg syns katter skulle vært på lik linje med hunder, da hadde det vært mye vanskeligere å holde på slik mange gjør...
Jaja,det var dagensmening.Villeikke kuppe tråden din Bee! Keep up the good work! Og gi pusenurkene en magekos fra meg 
|