Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Ja, han er omtrendt like gammel som meg, et par år eldre. Ja jeg har mer enn nok tid å ta av når det gjelder å få fler, men fordi vi allerede har 1, så vil jeg gjerne ha en til relativt snart. Litt pga egne erfaring med å ha søsken som er både nær meg i alder og ei som er mye yngere, og jeg må si at jeg har mye bedre forhold til hun jeg vokste opp sammen med enn hun jeg bare har. oi, nå holdt jeg på å glemme at jeg faktisk har enda ei søster haha, hun ble født nå i juni, så hun er vanskelig å huske på men henne vil jeg nok ikke se på som en søster pga aldersforskjellen (21 år), men mer som faren min sitt barn. Men selvsagt, jeg skal ikke tvinge mannen min til å få fler, så om det blir fler så er det fordi han selv har sagt at han vil ha fler. For meg var veldig viktig å få nr 1 ganske tidlig, og tilfeldigvis så fikk jeg det også (gravid som 18, ikke uhell ) så jeg har jo egentlig fått det jeg har drømt om siden jeg var barn selv Jeg er født til å være mamma, så barn er selvsagt svært viktige for meg, men det er også mannen min. Jeg er nok sånn typisk 50-talls husmor 
|