Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-11, 23:02   #3300
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei damer!!

Ha med jukselapp du Bente, og tenk på at det er kun du som vet nøyaktig hva du har tenkt å si. Sier du noe annet eller "feil" ift planen din så er det ingen som får med seg det. Noen ganger er det like vakkert med folk som håndterer feilene sine, som de som har full kontroll på alt. Relax!
Ikke no' stæsj? Da blir det mere maskara og stort (lipgloss)smil, med fine striper! Drit i luggen - den ser xtra kort for deg ut fordi den var lang, de rundt deg kommer sikkert ikke til å se det annet enn at de tenker at du er nyklippt og fiks.

Jeg er ikke sikker på hvor dere (Bente & Dollsine) bor hen - men kommer det en iskremmaskin flygendes så er jeg vel i nærheten et sted. Bra avisoverskrift forresten: "Ørliten Chihuahua drept av flygende iskremmaskin - med is på kantene"

Vondt at du mister motet Dollsine - men forståelig hvis det ikke funker. Det er godt mulig at det er noe av det du gjør nå som ikke funker, likevel kan det være at mye av det du gjør er helt riktig, ikke sant? kke gi oss opp da - oki? Jeg tror jeg har vært heldig, lavkarbo ser ut til å funke bra for min del. Skulle lånt noen kilo av deg og tatt de av hvis det var mulig! Håper inderlig coctailen gjør utslag for deg! Har du prøvd den fettfasten til Foksy da?
Hørtes ut som en nydelig aften hos deg nå - med steik og uten elefanter. Kos deg med vinen du (klok av skade fra onsdag så anbefaler jeg et glass vann innimellom)

Ha en fortsatt god kveld begge to - og dere andre damene der ute i cyberspace!

Sist redigert av Nysgjerrig nok : 02-09-11 kl 23:32.
Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat