Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Nysgjerrig nok, her.
Velkommen hjem Sanna!!!!
Hatt det fint? Fortell da! Brun og fin? Shoppet noe fun?
Kom du hjem i nå eller? - jeg synes du har vært borte i evigheter jeg.
Gikk det greit å reise på sydentur med lavkarbolivet? Blir vel tur på meg om en snau mnd tror jeg - spent på hvordan det går..
Glad du er tilbake i alle fall!! Kos deg i kaldelandet nå, må vel skrape is av frontruta om ikke lenge vil jeg tro. 
Har hatt det deilig, veldig godt og varmt. Shoppet mest til barnebarna, jeg, vettu ! Men kjøpte meg et hvitt, trangt skjørt. Stilig !
Og 3 stk. bikini i str. M. Det var jo det gjeveste av alt....
Det gikk så som så med maten. Bodde på hotell, så det var ikke mulig å få laget seg noe. Men hadde med meg cocosa til å ha i kaffen og "brødet" mitt. Frokosten min på hotellet besto av bacon, som nesten ikke var stekt (men jeg tvang det i meg), stekt egg eller eggerøre.
Jeg sjekket foressten baconet i butikkene og de var stappet med karbohydrater. De sprøyter visst inn salt/sukkerlake i kjøttet....
Ellers måtte en jo da spise det som var av middager og lunch ute på restaurant og kutte ut risen eller chipsen. Så det ble endel tørt kjøtt, for ingen begreip at en ville ha smør eller feit saus. Fisken var ofte med saus, men der var nok mye skjult karbohydrat. Og til kaffen var det bare melk, ikke fløte. Et par ganger ba jeg om fløte og da fikk jeg boksekrem på toppen..... Så jeg ga opp.
To ganger drakk jeg øl, - små glass. En gang drakk jeg vin, - halvt glass og to ganger spiste jeg litt is. Det var den bevisste utskeielsen.
Likevel har jeg lagt på meg nesten 2, 5 kg.
Så her er det igang med innskjerping igjen.
Jeg trøster meg med at det meste er uforskyldt !