Sv: Klar for forandring ...
okey, takk for svar! 
kan legge til hva jeg har tenkt å spise den første uken på lavkarbo, forresten.. så kan dere jo si hva dere synes om det.
dag 1: frukost-røyket laks + eggerøre. lunsj-pølse + smeltet ost. middag-kokt fisk + bacon + grønnsaker-evt saus. kvelds-smoothie (fløte, bær og litt natreen)
dag 2: frukost-stekt bacon + egg. lunsj-salat + dressing (agurk, egg, paprika, ost, reker, salat). middag-pølsegrateng (pølse, grønnsaker, hvitsaus av ost,kremost og krydder-mulig litt makaroni som er lavkarbo) kvelds-kyllingfilet + ost.
dag 3: frukost-lavkarbo toast + noe pålegg. lunsj-resten av pølsegrateng. middag-fiskekaker/ball + bacon + grønnsaker. (fisk, løk, egg, fløte, muskat) kvelds-salat
dag 4: frukost-kokt egg + smør. lunsj-oopsi pizzarull (egg, kremost, ketchup uten sukker, skinke, ost, kjøttdeig) middag-røkte koteletter + blomkålmos (blomkål, løk, smør, fløte). kvelds-smoothie
dag 5: frukost-oopsi pizzarull rester. lunsj-fiskekaker/ball. middag-lavkarbo pitabrød + kjøttdeig + salat + dressing. kvelds-rundstykke + reker. (sesamfrø, mandelmel, glutenmel, kaldpresset olje, fløte, fiberhusk, egg, ost)
dag 6: frukost-rundstykke + pålegg. lunsj-oopsi pizzarull rester. middag-lasagne + salat (lasagne-hakkede tomater, ost, kremost, kjøttdeig, løk, hvitløk) kvelds-røyket laks + eggerøre + div spekemat.
dag 7: frukost-rundstykke + pålegg. lunsj-lasagne rester, middag-crispy kylling (kyllingfilet, sennep, majones, parmesan) kvelds-løvbiff + ost.
må si det at jeg blir utrolig kvalm av masse fett-så jeg dynker ikke maten så den svømmer i det :P men "feter" alt opp ekstra med ost, smør, bacon, osv..

|