Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Åh...kjære Appelsinpiken! Krysser alt av fingre og tær for at du ikke feiler noe alvorlig!!! Og skulle det være du får en diagnose av ett eller annet slag så krysser jeg alt av fingre og tær for at du har mildeste variant! Tenker så på deg og hvordan du har det nå Du ga jo blod forleden dag, og ble dårlig etterpå - kanskje det har en sammenheng med det du opplever nå? Den kroppstempen på 35 var jo ikke helt bra? Husk at hvis du måler under armen skal du legge på 0,5 grad. Men lell er det lavt.... Men hvorfor i huleste ble du sendt til sykehus i Østfold!? Kan jo ikke bli sendt til St.Olav i Trondheim fordi det er der jeg hører hjemme, hvis jeg er på ferie i Bergen liksom. Og ja, det er vanskelig å være på sykehus mtp maten; har du snakket med dem om hva du kan spise eller kanskje du ikke ser deg i stand til det akkurat nå? Jeg googlet kjapt lavkarbo og MS og fant denne oppløftende linken: http://lenabeatrice.net/mat-og-helse...e-og-lavkarbo/ Tenker dette går bra jeg!
Velkommen tilbake Sanna! Så deilig du må ha hatt det; og jeg garanterer at av de 2,5 ekstra er 90% vann. Jeg er enig i at de forsvinner før du er ferdig med alle 36 vinduene dine!
Og kjære venner; tusen takk for at dere vil ta noen kilo for meg Gjett om det varmer et trønderhjerte da.... I helga har jeg spist som jeg gjorde før, med unntak av brød. Og jeg sitter her som en oppblåst ballong, vondt i magen, slapp i kroppen osv. Dere kjenner symptomene? Akkurat nå fortsetter jeg sli, og så får jeg ta meg ned igjen over helga. Som jeg skrev så er jeg kanskje sånn som ikke går ned på dette kostholdet, men da kunne jeg tenke meg å ha litt mer slingringsmonn mtp maten. Å ligge på under 10 kh/dag og tilsvarende proteiner er ikke noe å rope hurra for . Og jeg ser jo at i det jeg tipper over 15-20 kh/dag så bobler skrotten av vann. Jeg har ikke prøvd Foksys fettfaste, det virker så ekstremt... Har vært på Skaldemans ekstreme med bare fett og proteiner i 2 uker i vinter, og det var ikke ok. Ikke at det var slitsomt, men for mye stress og fokus på mat/ikke mat. Jeg er klar over at den UDos/cocosacoctailen kan gi samme stress/fokus, men jeg gidder bare ikke sånn ekstremgreie på nytt. Dere skulle visst hva jeg har forsøkt det siste året for å gå ned videre i vekt   Får nesten lyst til å grine Men det er jo ingenting mot Appelsinpiken i dag og Sannas gikt. Nå skal jeg på butikken en tur og så må jeg komme meg ut i skogen min - lenge siden sist. Håper du får høre fra legene fort Piken!
|