Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 18:38   #3316
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 37
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei igjen!

Så søte dere er .
Litt over tolv ble jeg sendt ned noen etasjer for å ta MR. Det gikk fint. Det bråker noe infernalsk i den greia, men jeg sovna jeg...
Når vi kom tilbake til nevrologisk avdeling, så kom overlegen innom og tok noen tester på meg, og sa at han ikke trodde det var noe alvorlig, men siden jeg er så ung og viktig for samfunnet () så ville de sjekke ut alt allikevel. Og den første testen etter dette? SPINALPUNKSJON! Jada.
Jeg måtte ligge på siden, og så stakk de en lang nål inn i ryggraden min. De sa det ikke ville gjøre vondt, men det gjorde helvettes vondt! Og på toppen av det hele så traff de ikke første gangen, så etter å ha rotet rundt inni ryggraden min en stund, så måtte de ta ut nåla og stikke på nytt.
Andre gangen gjorde det enda mer vondt enn første gang. For noe dritt.
Men nå har jeg heldigvis fått reise hjem på "perm". Har virkelig fengselsfølelse av hele greia. Skal tilbake mandag morgen.

Og vet dere hva? Jeg gidder ikke kjøre lavkarbo når jeg uansett må inn og ut av sykehuset. I kveld blir det biff og bearnaise, men i morgen går vi for bestillingspizza. Og jeg og mamma har kjøpt godteri nok til at enhver høykarber hadde vært flau over mengden .

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat