Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 22:07   #704
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Om korken ble åpnet for første gang for lenge siden også er det ikke rart den ikke smaker godt. Den skal inntaes over en kort tidsperiode for å smake bra.

Neida, den var uåpnet og hadde stått i kjøleskapet hele tiden. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde kjøpt den, og da jeg plutselig oppdaget den hadde den gått ut på dato for 3 måneder siden. Derfor smakte jeg på den for å kjenne etter om den var harsk. Sånn harskhet smaker jo nesten som dårlige nøtter, men linfrøsmaken som var så fremtredende i Udo'sen smaker jo også litt som dårlige nøtter. Så for sikkerhets skyld kvittet jeg meg med den, siden jeg aldri hadde smakt Udo's før og ikke visste om den skulle smake så stramt

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat