Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-11, 22:10   #15
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Septemberskravletråden 30+

Klem til deg sistegang.

Når det gjelder det med nedgang.. Jeg er ikke flink til å se sånt selv heller. Når jeg for noen år tilbake gikk opp mange kilo, så la jeg egentlig ikke merke til det selv. Men syns det var forferdelig med både klekjøp, se bilder av meg og alt mulig. Jeg hadde vel et slags håp om at det ikke var så galt som det var...
Når jeg begynte å gå ned ganske så mye på kort tid for 2,5 år siden så la jeg mer merke til det, men det hadde jo også med at det var mye som forsvant.
Nå merker jeg ikke så mye forskjell egentlig, selv om jeg får beskjed om at jeg er blitt mindre. Til og med en dame i klassen som sier hun såg forskjell på meg fra forrige uke (kan hende hun bare har godt blikk for sånt?), men jeg ante jo ingenting. Ikke har jeg tilgang på vekt heller. Men merker det på selvtilliten da når folk sier noe fint

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat