Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Supera, her.
Noen som har erfaring med hair extensions? Er i Tyrkia nå og jeg har litt dårlig erfaring med syden-frisører. For noen år siden fikk jeg flettet hele håret med hair extensions. De sa at de hadde min farge. Det viste seg at de hadde platinablondt og svart. Og håret ble limt på med limpistol. Var noe herk å få ut... Og de varte i hele to uker før de begynte å gå opp så de måtte tas ut.
Lillesøster tok hair extensions i går. Det ser veldig veldig bra ut, og det virket som en veldig seriøs frisør. Vi fikk et kort og jeg googlet dem. De har 35 frisører fordelt på to salonger. De farget extensionen som skulle i håret hennes slik at den var helt lik hennes hårfarge. Og så brukte de noen ringer med silikon innerst og metall ytterst som de presset godt sammen for å holde hårstrimlen på plass i håret. Hun har ikke mistet noen enda, så det lover bra. De lovte at det skulle sitte i ca fire måneder. Det kostet 1200 kr for de 100-120 strimmlene som de tok i hennes hår. Virker det greit? Er det noe jeg eventuelt bør spørre dem om?
Jeg syns det virker bra. Det koster jo mye mer i Norge med extensions. Det virker jo som om de gjør en grundig jobb. Jeg har aldri tatt extensions annet enn 2 blå striper i håret når jeg var 13 :P Om de holder i 4 mnd så er jo det det som er vanlig om man har vært hos en flink frisør også. Hva du bør spørre om vet jeg nok ikke... Pushet litt på spm ditt ved å svare deg, så får se om andre har noe å legge til 
|