Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Sanna: God bedring til deg, håper medisinene hjelper så du raskt kommer deg på beina igjen Er virkelig glad jeg ikke plages med migrene altså slik som du og Dollsine altså!
Du har så rett, Dollsine, de fleste kvinner jeg kjenner jobber dobbelt så hardt som mennene og innbiller seg likevel at de bare gjør halvparten så god jobb som de fleste menn tror de gjør..... Aner ikke hvor dette kommer fra altså, er det måten vi oppdras på eller ligger det ett sted i genene våre???? Skal prøve å klappe meg selv litt på skuldra, takk vennen Fikk forresten den hyggelige meldingen i dag tidlig av en venninne jeg ikke rakk å prate med siden jeg stakk så raskt hjem, hun takket for talen, sa den var fantastisk og at jeg "eide den scenen" Skal prøve å ta det til meg
Og jeg håper da virkelig at vi ikke mister noen flere her inne - enten vi velger å fortsette som før, gå over på mer moderat lavkarbo eller ta noen skikkelig høykarbo utskjeielser - her er det sted, rom, forståelse og støtte for å være akkurat den man er - skjønne dere
|