Sv: Basaltemperatur under ketose?
Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.
Vi er forsåvidt inne i systemet og står på venteliste for ivf pga alle utfordringene, så målinger osv er alt gjort. Er ganske sikker på at den biten fungerer. Iakkefall gjorde den det for ca 2 år siden 
Jeg tok bl.a en kontrastrøntgenundersøkelse av eggstokkene også for 2 år siden og da var grensen for å ta undersøkelsen på CD 11. Det var siste dagen de tok prøven for å utelukke bestråling av et eventuellt befruktet embryo...
Er på DPO 15 i dag om det stemmer at EL var den 19-20/8... Er vel ikke så sannsynlig at jeg får lengere lutealfase om perioden før El blir kortere? Eller har det overhode ikke noenting med hverandre å gjøre?
Håper nå i det lengste som vanlig at mensen IKKE kommer såklart... er etter tempskjemaet 1 dager på overtid nå, mens jeg etter statestikken min fortsatt er en uke fra ikm... Jeg kan jo ikke ha en lutealfase på 20 dager???
...men så er du usikker på om alt fungerer nå, derfor foreslo jeg å sjekke progesteronnivået nå. 
Poenget mitt var at så vidt jeg vet spiller det ikke noen rolle om man får kortere folikkelfase, mens svært kort lutealfase kan være et problem.