Sv: Overskrift på tråd ble endret
Opprinnelig lagt inn av Klara, her.
Hei,
Jeg startet en tråd jeg kalte: "Eh, så hvordan trener man egentlig?", og kort tid etter ble tittelen endret til: "Så hvordan trener man egentlig?".
Det spiller ingen rolle for meg, for så vidt, men lurer på om det er noen forumregler jeg har oversett, siden overskriften ble endret.
Den som endret skrev ikke noe i tråden om hvorfor, er det ikke vanlig å gjøre her?

Nå var det ikke jeg som endret trådtittelen din, men personlig så endrer jeg enormt mange, hele tiden. Vi endrer skrive- gramatikk og punktsettinsfeil, fjerner smileyer i tittelen, endrer titler som ikke gjenspeiler innholdet (f.eks tråder som kun heter "Hjelp!") unødvendig bruk av tankeprikker, punktum, utropstegn, stor/liten bokstav, etc etc.
I tillegg til dette endrer vi også språket/formuleringer i noen trådtitler, enkelt og greit fordi så mye av inneholdet her er søkbart, og sånn sett gir titlene på forumet et ansikt utad.
Skulle vi gått inn i hver tråd og fortalt om endringer hadde det tatt tid, og vi som moderer gjør det på frivillig basis. 

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|