Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-11, 17:17   #7
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Stikkende ensidig hodepine

Stiller meg også bak forslaget om migrene, men er heller ikke lege og har dermed ingen mulighet til å stille diagnosen.
Men siden jeg selv har migrene, kan jeg jo kjapt fortelle litt om hvordan dette arter seg for meg.
Mine er alltid ensidig (kun på en side av hodet), og smerten går i bølger.
Ett anfall kan vare flere dager, og gjerne sammen med kvalme og generelt dårlig allmanntilstand.

Min løsning for å holde migrenen i sjakk har blitt lavt inntak av karbohydrater, magnesiumtilskudd samt økt omega3 inntak.
Funker bra, migrenen kommer nå bare hvis jeg er uforsiktig med maten eller tillater meg selv høykarbomat.

Håper du finner ut av dette

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat