|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Fornuftig tenkt Piken!
Jeg er veldig pragmatisk av meg, og tenker at så bra du kom inn på undersøkelser nå, og ikke senere. Veldig dumt at du fikk vondt da de tok den (de) prøvene; fikk du virkelig ikke smertestillende først? Enda en merkelig ting! Håper du greier å være rolig i helga og ikke bekymre deg for mye! Du er i gang med undersøkelser nå, og det er lite du kan gjøre i helga. Så nyt den, la foreldrene dine skjemme deg bort og bruk energien din på noe du kan gjøre noe med akkurat nå. Klem-og-masse-støtte-fra-meg!
Akkurat dette sier mamma også. At det er veldig bra at de tar meg på alvor og sjekker alt som kan sjekkes - selv om det er skikkelig utrivelig. Og herlighet.. Tenk at jeg sovna mens jeg tok MR. MR er jo i en sånn stor trommel (Fra Siemens - sikkert derfor jeg syns telefonene deres er noe dritt. Kan ikke lage BÅDE magnetmaskiner OG mobiltelefoner!) og det bråker skikkelig mye selv om man har fått hørselsvern. Hørtes egentlig mest ut som beaten til skikkelig dårlig techno/trance.
Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.
Appelsinpiken: Håper du har det bra! Synes du er knalltøff! Og hvem i huleste prøvde å fortelle deg at spinalpunksjon ikke er vondt?! Det er en av de mest fryktede prøvene i hele helsevesenet...*grøss* Håper prøvene er fine, og at det er noe uskyldig som plager deg 
Takk takk. Akkurat det der forstår ikke jeg heller. Har googlet litt, og ser at det visstnok skal være som en "vanlig blodprøve". Jeg er blodgiver, som innebærer større nål og større mengder blod enn en "vanlig blodprøve", og dette var definitivt værre enn å gi blod.
Mamma stod der og holdt meg i hånda (som hun etterhvert ikke hadde følelse i), og fortalte sykepleiern og legen at dette måtte være uutholdelig vondt, for jeg er vanligvis tøff og takler sånne ting. Og der lå jeg og grein og grein. Kan ikke ha vært noe særlig for mamma å være der. Men tror nok hun heller ville være der, enn å være et annet sted og bare få en og annen oppdatering .
I dag har jeg ligget rett ut hele dagen, spist masse godteri, peppespizza og enda mer godteri. Gitt kroppen masse (feil) energi, og siden jeg har brukt minimalt med energi, så er jeg alt annet enn trøtt. I morgen må vi dra hjemmefra klokka sju. Det skal bli spennende...
Og prutti! Gratulerer så mye med dagen!

|